Це трапиться тому, що для перельотів по маршрутами з меншою турбулентністю авіалайнери будуть витрачати більше палива.

Такий прогноз зробив провідний науковий співробітник Лондонського королівського товариства Пол Вільямс, який вважається одним з кращих експертів в області британської метеорології. Його відкриту лекцію, яка пройшла в Лондонському інституті страхування, відвідали представники турбізнесу, авіаперевізників та страхових компаній. Експерт вважає, що кліматичні зміни посилять погодні умови, тому для безпечних авіаперельотів перевізники будуть змушені розробити більш довгі маршрути.

Британець прийшов до висновку, що в другій половині 21 століття рівень турбулентності при перельотах з Європи в Північну Америку стане вище в 2,7 рази порівняно з поточним показником. Також ускладнить роботу пілотів сильний вітер над Атлантичним океаном, який буде дути з заходу на схід. З-за цього турбулентність на цій території стане вище на 40%.

Вільямс каже, що погіршення клімату спричинить низку змін у секторі подорожей та авіаційної галузі: збільшивши довжину маршрутів, авіаперевізники будуть витрачати більше грошей на паливо, тому будуть змушені підняти вартість авіаквитків. Також зростуть ризики страхових компаній і туроператорів, тому що рейси будуть частіше скасовувати через негоду. Тури будуть частіше зриватися, а загальний обсяг компенсаційних виплат зросте.

НЕТ КОММЕНТАРИЕВ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ