Купить xiaomi

Після торішнього серйозного спаду продажу гаджетів китайської купить Xiaomi знову почали зростати. «Китайська Apple» нарешті вирішила відійти від продажів своєї продукції тільки через інтернет, вирішивши організувати продажі через традиційні фізичні магазини. Більш того, протягом найближчих трьох років компанія планує відкрити близько 2 тис. Офлайн-магазинів.

Половина цих магазинів буде відкрита за кордоном з партнерами, а інша буде належати і управлятися купить Xiaomi в Китаї. В цьому році компанія вже розширила свою присутність в Росії, ОАЕ, Єгипті, і навіть диверсифікувала виробництво, відкривши фабрики в Індії та Індонезії. У наступному році вендор планує зосередитися на країнах Південно-Східної Азії і Східної Європи.

У минулому році китайська Xiaomi скоротила поставки пристроїв, а в I кварталі 2017 р аналітики IDC помістили компанію лише на п’яте місце по відвантаженнях смартфонів в Китай, позаду співвітчизниць і конкурентів Huawei і Vivo. Обрати і  купить xiaomi можна на нашому сайті akstell.com.

Минулого тижня купить Xiaomi заявила про зростання продажів: поставки смартфонів у II кварталі зросли на 70% в порівнянні з попереднім періодом і склали 23,16 млн штук, заявив засновник стартапу Лей Цзюнь. Глава компанії озвучив мету на поточний рік: довести виручку компанії до 100 млрд юанів ($ 14,7 млрд) і поставити 100 млн смартфонів.

Аналітики відзначають, що вендор зміг повернутися до зростання, після того як відійшов від своєї традиційної бізнес-стратегії, заснованої на онлайн-продажах, і сконцентрувався на збільшенні збуту в фізичних магазинах. В даний час в КНР у Xiaomi налічується близько 123 фірмових торгових точок. До 2019 року компанія планує відкрити 1 тис. Своїх торгових точок Mi Home, що приблизно вдвічі перевищує число фірмових магазинів Apple в світі. За розрахунками купить Xiaomi, до 2021 р виручка від роздрібних продажів повинна буде досягти 70 млрд юанів ($ 10 млрд).

Це означає не тільки величезний ризик, але і повний перегляд бізнес-моделі, яку вже встигли скопіювати інші компанії, в тому числі китайська OnePlus. Відмовившись від роздробу в офлайні і продаючи свої смартфони безпосередньо через інтернет, Xiaomi могла повністю контролювати свій маркетинг і дистрибуцію, а також максимально знижувати маржу купить Xiaomi. Якісні смартфони з хорошим дизайном і відсутність фінансового тягаря у вигляді заводів і магазинів дозволили компанії розжарити цінову конкуренцію.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *